25.8.2016

Pohybové aktivity

ZDRAVOTNÍ CVIČENÍ

  • V tomto cvičení se provádí soubory cviků, ve kterých se zaměřujeme na jednotlivé oblasti pohybového systému (šlachy, svaly, vazy, klouby) a tím cíleně působíme na zlepšení zdravotního stavu u všech, které trápí např. bolesti krční páteře a jiných částí zad, bolesti hlavy, ramen a jiných velkých kloubů, nebo kteří mají potíže související s oslabením pánevního dna atd. Je vhodné také pro klienty s RS. Cílem této tělesné aktivity určené pro všechny věkové kategorie (muže i ženy) je vytvořit individuální program zaměřený na konkrétní oslabení, nebo přetížení pohybového systému jednotlivého klienta s ohledem na zdravotní stav tak, aby řešil jeho hlavní svalové dysbalance (které pak následně působí problémy) a také celkové zlepšení fyzické kondice a pohyblivosti kloubů, nacvičení správného držení těla, nejúčinnějšího dýchaní a posílení hlubokého stabilizačního systému páteře.

CVIČENÍ PRO ZAČÁTEČNÍKY

  • Tato pohybová aktivita je určena pro ty jedince, kteří ještě sice neřeší konkrétní zdravotní potíže, ale chtěli by zlepšit svoji fyzickou kondici, protože se z nějakého důvodu už dlouho, nebo nikdy nevěnovali žádným pohybovým aktivitám, nebo prostě jen nemají rádi cvičení ve velkých skupinách a chtějí konečně pro své tělo něco udělat. Tento cvičební program je také vhodný pro klienty, kteří řeší problémy s nadváhou. Kromě protažení a posilování jednotlivých svalových skupin se zaměříme i na nacvičení správného držení těla a nejúčinnějšího dýchaní. Cviky začnou od nejnižší náročnosti a budou obsahovat prvky z jógy, strečinku, z pilates, z přirozeného funkčního tréningu a z posilování s vahou vlastního těla a jeho středu (core).

Do obou výše uvedených pohybových aktivit budou zahrnuty cviky zahřívací, protahovací, posilovací a relaxační i s použitím pomůcek (ALE VŽDY PO DOHODĚ S KLIENTEM): míče (gymnastické, over-bally, malé masážní míčky), balanční podložky a posilovací gumy.

Cvičit začínáme od 19.9.2016 a to vždy dvakrát týdně v dopoledních i odpoledních hodinách a prosím JE NUTNÉ mě předtím osobně zkontaktovat a to z toho důvodu, abychom společně pro Vás co nejvhodněji vybrali zařazení do skupiny se stejným, nebo podobným cílem a důvodem proč chcete cvičit Vy a to i s přihlédnutím na Vaše možná zdravotní omezení.

Pokud budete mít zájem cvičit s lidmi, které znáte (přátele, kolegové, rodinní příslušníci) a vytvoříte spolu tříčlennou skupinu – tak se lze domluvit na individuálním čase, který by Vám vyhovoval.